Pantai Putrajaya Lagik!

Haritu, semase adik2 aku dtg umah (nanti aku citer ngape dorang datang yea) aku bosan yg amat..So, amik kesempatan ke Pantai Putrajaya lagik..hihi..saje nak bawak anak sdare, Zara kat sini..
Mcm biasalah, dr Kajang aku masuk simpang Putrajaya 1 dan aku ikut je sognboard PICC..akhirnya sampai di Pantai Putrajaya ni..Jom layan gambar...





Tapi aku rase tempat ni x secomel dulu..dulu aku pernah tgk dalm blog,kat sini dibenarkan mandi..skang ni x lagi..Kemudian kami lepak di atas rumput yg bersih sambil menari Bollywood.. Tahu x,sia2 je bawak bekal..dah x boleh makan sebab dah masuk pasir..sape unye angkara? 2 ketul ayam tu..kikiki


Inilah suspek2 yg membuang pasir dlm bekal kami..Haishhhhh..kejarrrrrrrrrr!


Lepas penat kami melepak, kami mandi pulak di Kolam Renang Presint berapa yea..kira tepi pantai ni jer.. Bayaran masuk, RM2.00 (Dewasa) dan RM1.00 (Kanak-Kanak)




Sebenarnya, adik2 aku plan nak mandi..tapi sampai di kaunter dah kene warning yg kami xboleh mandi sebab x pakai swimming suit. Dia soh kami g beli swimming suit kat kiosk tepi tu//mcm kasar jer ayatnya.. Dalam hati aku "Tak hingin aku bazirkan duit beli swimming suit yg rega berpuluh semata2 nk masuk mandi tpt 2 hinggit!"
Bukan apa, aku dah beberapa kali pergi dah..Sebelum ni aku tgk rileks je org mandi x pakai swimming suit. Kalo kat waterpark, berbaloilah jugak..kang aku pakai swimming suit org aim aku ni dugong kan....huwa !

Ni dua ketul ni kalo jumpa air..x pyh cakaplah..teriok satu Putrajaya baru leh naik atas darat! Hahaha!






Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih