Happy Mother's Day

Alhamdulillah, ini tahun ke-4 aku bergelar sebagai ibu..I'm lovin it! Nak dengar my soul wish mmg x dapetlah..dia bukannya tahu ape..tp aku amat suka bila dia panggil aku "MY IBU". Bila dia nak minta sesuatu, dia mesti panggil aku mcm tu.
Pengalaman aku sebagai ibu, memang bernilai buatku.. Baru aku tahu susahnya melayan dan menjaga seorang permata hati.. Aku ni ibu yang garang actually.. Aku susah nak naik tangan tapi aku suka menjerit. Hahaha..Gila kan? Sian my soul.. Walaupun perangai dan rupa ibu mcm singa, tapi ekceli..I love u so much, my soul.. I'll do anything for u, anything u want me to..Kaulah "nyawa" kami..syg
Eh ni hari anak ke hari ibu? Ekekekeke..

Sumber : http://realsneak.com/happy-mothers-day-wallpapers-images-pictures-mothers-day-2014/


Aku bertuah sebab aku mempunyai banyak ibu..Pelik bukan? It's happened to me hokay! There are, Puan Zakiah Bt. Shafie (my ummi), Shamsiah Bt. Shaari (Mak Ngah), Roslainie Shaari (Mak Teh) & Roziana Shaari (Mc Chik). Hehe, nak tahu sebabnya..sebabnya aku dijaga 3 mak sdare kesayangan aku ni dr kecik sampai loni..But, my Ummi oso jaga aku..

My Ummi seorg yang sportimm mortimm tahap cipan, anything aki boleh citer ngan dia..
My Mak Ngah, seorg yg lemah lembut, penyayang,sensitif nk mmpus...but,sportim jugaklah
My Mak Teh, seorang yg sedikit tegas,baik hati, dan terrrrrlalu teliti orangnya
My Mak Chik pulak, seorang yg tegas (Guru mengaji aku ni), humble, baik dan sportim jgk..
~I love them~

Wish to hear : Selamat Hari Ibu from budak ni...

We are kissing hokay, I-City Shah Alam



Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih