Belajar Dari Pengalaman..

Ni dah akhir bulan May so x lama lagi dah nak puasa..then, raya..aramakkk..pose pun belum ganti..
Bila terkenangkan bulan pose, yg plg best ialah time nak berbukak..mase ni lah kalut dok menggoogle resepi lauk pauk,kuih muih,biskut semua..Hbs je raya, x terasa lak nak google resepi melainkan lauk-pauk jer..
Tahun ni, raya ke-4 my soul..so, mulai skang aku dah start beli baju raya..dah ada dalam 3-4 pasang. Taknak jadi mcm tahun lepas. Ntahapa-apa..Maklumlah, thn lepas aku x berkerja, so x sempat nak p mall memana..kalau mase kerja dulu, blk je keje, aku meluru ke pasaraya esp mase keje di TM, Kuala Pauh.
Our peberet shopping mall, Parkson OUG. Ntah ngape hari2 p sane pun x bosan..Ni penangan ex-boss aku punyer pasal lah ni..Geng sekerja aku di TM memang happening & 1 kepala..Hahaha
Teringat lagi, raya pertama my soul, aku belikan 17 pasang baju raya..Gila kan? Serius.. Kebetulan mase Sogo buat sale utk members day..aku p sana ngan adik aku..17psg tu bukan beli seklaigus..tapi,sikit2lah.
Ibu yg telebih excited sebenarnya..kikiki
Tahun lepas thn yg malang bg kami dlm preparation utk raya..segalanya hampeh..So,aku x nak pisang berbuah dua kali..Thn lps baju Melayu Fendy pun x terbeli..thn ni igt nk tempah jer..huhu
So, semalam dah start beli sikit2..baju kurung untuk aku mmg dah ada..cuma, baju untuk kami sedondon belum beli lagi.. Tak tahu nak beli kaler ape..Pening memikirkan tema
Adoi..
Apa warna hot untuk tahun 2014 yea?


*First time entry tanpa gambar..hahaha

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih