Breakfast dalam garden ?

Ade suatu ketika dahulu, aku susah nak tido awal, so aku layan jer citer2 yg ade dalam tv sampai ke pagi. Pada suatu pagi, aku ade tgk satu dokumentari pasal tempat breakfast menarik di Malaysia. Sumpah aku lupa tajuk rancangan tu.
Tapi yg menarik perhatian aku, ketika episod artis dan ibunya iaitu Atilia dan ibunya breakfast di satu restoran ala garden.. Serius weh..mmg menarik perhatian aku sebab kawasan restoran tu dlm garden, lepas tu rumput menghijau..tapi aku mmg lupa nama restoran tu. Aku google pun x jumpa..
Alangkah bestnya kalo dapat breakfast dlm garden yea..
Ni aku google gambar..Ooohhh..bestnya kan! Best!

Ya Allah, tenangnya rase nengok

Dapat imagine my soul larik2 sambil makan..haha

Teringatlah childhood memories..

Kalo mcm ni kompom nasi lomak xde ni..hahaha

Tenang sesangat!

So sweet kan, kalo di malaysia ni mungkin banyak jugak tapi of course lah rege pun boleh tahan. Macam di Old Smokehouse tu..wawawa..
Eh,mase aku keje kat PJ dulu terpandang satu restoran yg aku impikan.. The Backerei. Sebelah Renault Autoshow.. aku perhati jer, nntilah aku p breakfast kat sini..tp x tahu bila lah..Harga pun reasonable..Cuma yg mjadi masalah ialah -jauh! Semata nak p breakfast xkanlah suami aku nk bawak datang sini. Sekali lagi "on your dreams!" huwaaa


The Backerei, PJ 

Backerei, ko tunggu aku datang!!
Dah puas cuci mata? Korang pun mesti teringin kan breakfast tempat cam gini..(harap xde nyamuk)
Hahaha


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih