14 Feb 2014

Pada 14 Feb, aku ngan my Fendy dah begitu excited woo..konon nak gi dinner kan..hehe
My soul kene tinggal yea..kiki..jgn marah deh
Otw p tu,jalan tetiba jam, pihak Pizza Hut call kami tanya datang ke x, aku punyalah menggelabah cakap datang..tp lambat..siap mintak maaf
Dalam fikiran kami :

"Exclusive Dinner"

U all pun boleh describe mcmana kan.. Bukan apa, kami ni org kampung jer..segan wooo
Sampai kul 8:30 malam kat e-Curve, berkejaran cari Pizza Hut..terlindung sikitlah..dalam bebeno lah
Malam tu ramai sgt org lepak makan di e-Curve siap pegang2 bunga lg
Eh,masa kami dok mencari2 aku nmpk satu cafe,ade live band..ramai org lepak..Very happening!
Ramai org Melayu jer I tgk..hihi..siap cakap kat Fendy, 1 day nak datang sini lepak..
Fendy cakap " No no no"

Sampai di Pizza Hut terus kami disambut oleh someone..I dont know who..Aku yakin page Pizza Hut beliau yg handle.. A chinese handsome boy! Malu wooo
Rupe2nya ada dua couple saja termasuk kami, yg satu lg chinese couple.. 
Okay, rupenye dinner tu simple n sempoi jer..amin..
Then, makanan pun sampai, chinese boy td nak snap gmbr kami n the other couple.. malu btl aku wehhhh
Dahlah badan gempal..x lawo..x fotogenik lak tu..hahaha
Inilah hasilnya gmbr yg dia amik n dia siap publish di page lagi..
Waaaaaaaaaaaa...maluuuu!


Wah..comey x Kak Ton ? Hahaha

Kami pun zasssssssss makan smbil mengumpat couple sebelah..si lelaki tu hensem gila woi..haha

Sumber : Pizza Hut Malaysia Fanpage

makan..makan..makan..
Lepas tu pekerja Pizza Hut siap htr bunga woo..aloh..malunya!!

Layan jer gambar kami yea..walaupun bedrua tapi hati teringat kat my soul..huhu, sorry dear x bawak!




Ni antara makanan yg kami dapat..ada lagi sebenarnya, x sempat snap




Ni konon candle light dinner kan, buktinya :-


Dan inilah bunga aku dapat, tanpa segan silu aku pegang jer...masuk Ikea pun aku still pegang.. Orang x heran sgt sebab mlm tu ramai yg pegang bunga.. Opkosh org igtkan Fendy yg bagi..
Tengkiu Pizza Hut!
Mmmmuahhh!




Nota kaki :
Kami tidak menyokong Valentines Day sebenarnya, jgn salah anggap yea
Anggaplah ini sbg my birthday dinner jer
Hihi




Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih