Tony Roma's Punyer Penangan!

Fuhh..hari ni my husband dapat kelepasan pasal diorang menang pertandingan perbarisan sempena Maulud Nabi hari tu.. So, ini amatlah jarang berlaku.. Fikir punya fikir,kami decide untuk mencuba makanan di TR as a starter lah..
Dapat ini free weh...ko hado? ekekeke



TR ni x banyak cawangan..yg paling dekat ngan kami,kire The Garden jer..apalagi..kami gasak jerlah.. Ini dia antara cawangan2 TR yea :

  • Sunway Pyramid

    LG 1.43, Lower Ground One, 
    Sunway Pyramid Shopping Mall,
    No 3, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, 
    46150 Petaling Jaya, Selangor Darul Eshan
    Tel: 603-7492 1188
  • eCurve

    eCurve, G-32 & G-33, Ground Floor, 
    No. 2A, Jalan PJU 7/3, Mutiara Damansara, 
    47800 Petaling Jaya
    Selangor Darul Ehsan
    Tel: 603-7728 7833
  • Pavilion KL

    Lot No. 1.15, Level 1, 
    Pavilion Kuala Lumpur 168, Jalan Bukit Bintang 
    55100 Kuala Lumpur
    Tel: 603-2143 3278
  • Setia City Mall

    Lot UG-29, Setia City Mall, 
    No. 7 Persiaran Setia Dagang
    Bandar Setia Alam, Seksyen U13
    40170 Shah Alam, Selangor
    Tel: 603-3358 3047
Ekceli x banyak sangat cawangan TR ni..sebelum aku berkeinginan ke TR ni, aku ada jugak survey2 blog yg story mory pasal TR ni..apa yg aku dpt conclusion, dorang bagutau yg makanan yg MUST BE makan ialah KICKIN SHRIMP.

The Gardens punyer branch..senang sangat nak cari

Memula macam segan lah jugak nak masuk..risau jugak dengan peel my soul ni.. Fikir jugak 3,4 kali.. Takut my soul wat hal.. Tapi, redah jerlah.. Haha..

Roti ni as a complimentary..aku baca dlm blog org cakap sedap giler..tp bagi aku..biasa jer..sedap lg garlic bread di Pizza..hehehe..x habis pun..

Roti ni free..x habis sebab x sedap kot..kerass

Ayah's punyer :-


Chicha punyer :-

Rabbit punyer makanan

Eskrem..erk..biase2 jer

Serius sedap

Aku punyer (ibu mithali) :-

Benda ni menyebabkan kami suami isteri trauma nk tengok udang!
Sedap tapi muakkk

Inilah antara mnenu2 kami..bila sampai jer sayur tu, aku & Fendy makan.. my soul cakap..
"NO NO..Rabbit!"
Means, dia x bagi kami makan sebab carrot tu rabbit punyer..kiki..aparaaa

Kami ekceli x sabar2 nak try Kickin Shrimp tu..mak ai..betullah kata blogger2..sedap giler. Sedap nak mampusss...Fendy pun mmg cakap sedap giler..tapi..tapi..ada tapinya, kami x mampu nak habiskan, so kami tapaw..makan kat umah pun terpaksa sebab benda ni very2 mengenyangkan dan memuakkan walaupun ianya sedap giler..


Anak ayah..

Aku makan 3 ekor pun dah cuak..x taw nak cakap..dah rase nak angkat bendera putih dah
So,dengan jayanya dorang anak beranak yg habiskan semua ini..aku dah tersadai macam buaya baru lepas makan sekor kambing..muak siottt...
Dahlah makanan my soul aku yg kene makan sebab dia dok share makanan ayah dia jer..huhuhu
Betullah kata pepatah :

Orang tamak selalu rugi!

Plan dari umah nak makan benda lain,sampai sana dah jadi lain..huhuhu
Rase x sampai sejam kami dah blah..x tahan weh..aku mmg surrender dah..Lepas jer bayar,nampak my soul dok usha topi yg ada bunga..lawa giler..harga? RM49.90! Take it @ leave it?
Of koshh lah kami leave it..lepas less dpt RM39.90..lenkali jer dik woii
Dahlah ayah blebel..over budget..kiki..bye2





Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih