Danisha’s Birthday Party

On 29th Sept (Sunday) kami mengadakan birthday party Danisha yg ke 3 di KFC Balakong, Sel.
Layan jer gambar..
Actually, aku nak ambil pakej birthday party tu..tp disebabkan aku lambat,dorang x nak terima. Ingat yea,plg koman pun korang kena book seminggu awal dari tarikh nak buat sbb drg kene ctct ngan HQ untuk dapatkan birthday kit tu.

My soul with her mama..muka cuak dah nak nanges.. huhu


Hurm..dah kuar dah parti buih..waawaa.. xtawlah ngape trioknyer..


Dah buat drama dah..ayah dia lak yg ober..



Actually,my anek sdare lahir 12hb, my soul 11hb..so kire dua org lah yea..sorry Cik Zara,lupa nak letak nama di kek..
Ampun Tuanku Zara!

Lagi2 gambar sepanjang majlis berlangsung
Emy & Fly


Nina & her cute daughters..mano Nippon??

Adik2ku..

Matyie n Fendy

Cik Ni and fly.. (Cikni yg subur...opss)

Lantak korang ler nk buat per..aku bahagia ngan belon2ku iniiii
Jerry n fly

Ipah n fly



Ayah ayah Danisha

Before drama ayaq mata bermula

Ain, Ikha n her soul..Zarrrrra aka Jaroh..kiki

Thanx for coming :-

1.       Rosni & Husband & Faris & The twins (my exhousemate di Vista dulu..nampak serius tp sempoi giler! Igt lagi on my wedding’s day.. Dia n Aty dtg dr KL semata2 nak join.. siap tolong di majlis pkhwinan aku lagi..tq)






2.       Ikha & Mamat & Aien & Yana & Cik Zara (adik kesayangan ku..ekceli birthday Zara n Disha ni beza sehari jer.. Zara was born on 12 Sept.. dah buat birthday party kat kampong.. Thanks datang awal n sampai tgu sampai akhir majlis..mmuah!)




3.       Kak Siti & Encik Din ( my ex babysitter..tp kami dah mcm family dah… dorang ni antara insan terpilih Danisha..means Danisha ok jer ngan dorang..hihi)


4.       Reyhan & Pak Lah ( kawan dr sekolah rendah,kini dan selamanya! Rugi x tengok WYW datang!)


5.       Emy, Man, Putra & Maryam ( oso kwn dr sekolah.. thanx datang sbb ekceli Emytgh rushing ni nak check in di HKL for he doter’s medical check up..neway thanx for coming)


6.       Ipah & suami & 2 princess (oso kwn sekolah jugak.. dah lama x jumpa..hrni baru jumpa..dulu aku lg kurus nk bandingkan dengan dia..skang aku dh jd juara..huuuu)


7.       Iera, Wani, Irfan, Marissa, Dayana (kenal dlm 5 thn lepas bila kawen..husband same2 keje PGA.. Iera ni tukang masak terhebat gaklah.. Wanie ni businesswomen..)


8.       Aien & Aien J ( dtg plg lewat..apepun thanks dtg sbb drg dr Rawang.. kawan baik aku sejak dr TM lagi..ain..bila nak nikah? Opssss….





s
-Nurul & Jerry..(kenal mase dok d kem Cheras..Jerry ni skuad Fendy bkawan until now)


-Nina. Najjah n Wawa (ex jiran aku sms d Cheras..satu kepala mgila2..kelebihan kami,vokal kami mmg mcm buluh perindu sbb hari2 menjerit,melolong)


Ade sape2 lg key g tertinggal..neway birthday ni aku rase mcm x puas hati sgt sbb aku rushing. Semua aku buat..semua hokayyy.. KFC pun aku amik y gala carte dan bukannya via KFC Birthday Package memandangkan aku dha lewat.. pengajaran hokayyyyy!

Pasni aku nk citer bout birthdays preparation yea..

Pssstt..tolong abaikan pakaianku yg mmg sumpah burok n mukaku yg mcm lumut tu..huhu








Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih