2 SYAWAL

Nothing interested today. Aku tpksa jadi jaga kat umah sbb family aku keluar berhari raya ke Kota Bharu melawat woreh waroh..dah agak dorang mesti jam tahap cipan cimpanzi punyelah.. sbb tu aku rasa better aku lepak kat umah jer. Bukan xnak kenal sedare mare.. faham2lah bila ada anak kecik..xlah kecik sgt..dh besar tp pangai mcm baby umur 3 bulan..kiki.. meragam dlm keta..nak itu nak ini..
Fendy lak beraya kat umah family dia.. Tinggalah aku dan Danisha jerk at umah.. kiki.. Bukan xnak ikut Fendy, tapi aku kan diamanahkan jaga umah..hihi (alas an..the best reason in the world!). Seb baik jugak Tiey (RAJASHAHRONLIZAASWATIE) dating lepak umah aku wif her mom n my sis in law.. xdelah aku sunyi sgt.. cer sebut full name Tiey tu..panjangkan nama dia.. She have 2 ic’s sbb nama panjang sangat..kiki
Malam tu baru family aku balik n kami lak kuar beraya…fuhhh

Cha sempat amek gambar sebelum ayahnya menyibukkan diri kesana kemari..

I think this is a nice pic.. Fendy with her anak spupu..
Ni kalo Cha tengok kompom nangesshhh...!



Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih