Gelora raya!!



Aduh..dah seminggu lebih pose ni..persiapan pun ala kadar jer..pening nak fikir..



Danisha
Setakat hari ini baru ada 6 pasang.. tak cukup tu.. sebab budak ni kuat tukar baju.. baju tidur pun xde langsung ni..yg ada semua dah ketat2..maklumlah anak I tu walaupun umurnya 3 tahun tapi badan dia mcm 6 tahun beb.. sandal dah ada 1.. ala2 wedges lah.. ingat nak beli selipar satu.. bkenan NYC kids tu kaler merah..tp rege..mak ai… npk gayanya kena beli jugak ni..sbb dok teringat jer hati ni..

Fendy
Langsung xde pepe..adoi…

Aku
Ekceli, mase bday aku Kak Ct ada hadiahkan aku sepasang baju kurung kaler hijau yg cantik dan jangoks gitu. So, hrtu aku ada beli 2 pasang kain kaler hitam dan mustard. Dua2 ni aku dah jahit..
Tapi,tema kami kaler light grey!!! Belum beli lagik… adoi! Pening2.. kalo dok Cheras dulu x pelah nak p mana2 senang..sejka tercampak kat Semenyih ni, segalanya payah!! Huhuhu

Rumah
Ingat nak beli langsir..tapi..mmg rase mcm x sempat jer..xpelah..pakai yg tahun lepas jerlah..warna kelabu..huhu..karpet..yg lama jugak..pendek kata semua yg lama…Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!





Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih