Upin & Ipin punyer pasal

Salam Ahad,
Entry kali ni nak citer pengalaman yg x bape best.. Aku ni mmg silent follower blog2 org..hehe, then aku terpaku bila baca entry psl restoren upin n ipin.. kebetulan my soul pun minat gile ngan kartun UI ni.. So,kami decide lah nk p makan sana...
Cari punyer cari sampai trsesat..last2 tanya org.. Pastu tjumpalah restoran tu (xdelah se"gah" mana pun..mcm rest biasa jer!) This is my 1st impression.
Ni alamat :
 No 19-G, Jalan 6/7A, Seksyen 6, 43650, Bandar Baru Bangi, Selangor.

Cha dipaksa posing oleh ibunya! Hahaha

Peminat setia..betul betul betul!

Deko

Menu yg amat2 xde pilihan.. terpaksa buat pilihan!

Biase2 jer..Best lg kat kedai mamak kot!

Ayam goreng yg sgt sakit mata memandang! Kering dan sedikit lebam..lebam????

Nasi ni boleeehhhhhlah....kedai siam lag best kot!

My soul yg sibuk melayan  iconia

Ayahnya bajet gud gud jer

Aku yg poyo

Overall, aku rase dah x tingin pun nak p rest ni lg.. Punyerlah aku xcited gile nak p sini.. Rupe2nya mcm ni jer.. What a ........... So pasni aku nk cari rest Oggy lak..hehe.. aku bg rate 2/10..
Kesian kesian kesian!!









Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih