Oh The Nanny & Friends!!



Mase memula kawen dulu..aku ni jns mmg susah nk tleh tido awal..serius..boleh hitung berapa kali aku tdo bwh kul 12..serius! Aku dok lepak d ruang tamu smbil tgk tv lah.. memula aku tnmpak citer ni..byk kali aku ter'view' tp x pernah rasa nak tgk..
Ada satu masa tu d astro smeua channel mcm taik jer.. aku pun bukaklah Channel 702 ( masa ni Hallmark Channel) skang dah jd DIVA. Layan pnye layan..sampailah beberapa tahun..sehari x tgk mmg x boleh biarpun episod yg sama.. Gila sungguh aku kat dorang ni.. Aku suka tgk aksi Fran yg slambe gila, x pnh ikut protokol dan everythings for her-small matter jah..
Drama komedi ni bkisar ttg Fran yg mjd nanny rumah Maxwell (produser broadaway).. bermula dari nanny and last jd bini si Maxwell ni..Maxwell ni hensem gilooo..Mgkn sbb ni aku minat kot.. hahahaha.. Fran ade saingan iaitu CC.. CC ni mcm assistat Maxwell ni lah.. Maxwell ni duda anak 3 (Maggie,Brighton dan Grace). Fran ade sorg kawan yg bangang dan gila tahap cipan iaitu Valerie.. Bila bsama mesti mjd bda x elok. Haha..Pastu ade sorg butler kat umah drg nama Niles. Niles ni kwn baik Fran selepas tu.. Yg plg aku suka tgk iailah Yetta nenek si Fran yg gila dan sewel jgk..heee.. Mak si Fran tu juga boleh tahan lucunya..
Overall,aku mmg minat gilaa cter ni.. skang dah xde dah..nsb baik en suami ada mdownload.. so aku bolehlah layan citer ni bile2 aku nk tgk..


Dari kiri berdiri : Yetta, mak Fran, Val, Fran,Maxwell, CC,Niles.. Duduk dr depan lak.. Grace,Maggie n Brighton.



Comments

  1. Hi, welcome to dunia blogger.. rajin2 lah berblogging yer.. hehe

    Saya follow awak yer.. follower yang ke #3
    Do follow back my blog yer ;)

    ReplyDelete
  2. Dah follow dah..saya suka baca blog psl makan2 n travel ni..hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih