My peberet artist

Hehe..entry yg plg x masuk akal..But, ok lah kan..xkanlah salah aku ade admire kat artist walaupun aku dah tua bangka..hehe..retis pompuan aku x minat sgt..biasalah kan.. Artis yg paling aku minat buat maso loni adalah Brunor Mars.. Sekali dgr lagu dio terus aku jth chenta walaupun rupenye tidaklah sehensem Brad Pitt @ Tom Cruise..Tapi sore dio meme best esp lagu ballad.

Oh...Aku mmg xleh dgr lagu dia..best..esp the latest song :  When I  Was Your Man. Dia ni org Hawaii, patutlah muka lain semacam jer.. org Red Indian ker? Takpelah,janji sore sedap.

Antara lagu lain yg aku minat Lazy Song, Billionaire, It Will Rain, Locked Out of Heaven, Marry You.
Dilahirkan pada 8/10/1985..(beza 3 tahun ngan aku)..pangkat2 adik lah ni..keh keh keh..
VC dia yg paling aku minat of course lah The Lazy Song tu..

dan..

Artis kedua yg aku admire adalah kump F.U.N. aku jth chenta ngan style n sore vokalis dia ( Nate Ruess) nasib x -natte-! Lagu pertama yg menaikkan drg ialah "We Are Young".. Ahli2nya yg lain ialah Andrew & Jack. Korang mmg FUN!! Aku suko tgk suar sengkat vokalis dio tu..



Lagu yg plg molotup skang ialah duet ngan Pink... Just Give Me a Reason. Nilah lagu duet yg paling best aku rasa selain lagu Jason Mraz and Colbie Caillat (Lucky) Dorang ni org NY.. pttlah stylo gilo.. 
aku ni Kolo Kerai most wanted ya!!
.


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Pertama Membeli di ZALORA

Allah Maha Pengampun Lagi Mengasihani

Taman Setia Ecohill Semenyih